.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: pierwszy tydzień grudnia to Europejski Tydzień Autyzmu...

Co roku pierwszy tydzień grudnia obchodzony jest jako Europejski Tydzień Autyzmu. Szczególnie w tym okresie, przy wykorzystaniu wszelkich kanałów kładziemy ogromny nacisk na dostarczanie wiedzy społeczeństwu na temat autyzmu i dokładamy wszelkich starań aby uwrażliwić każdego na potrzeby osób dotkniętych tym zaburzeniem.
Pokazujemy, że autyści to nie są ludzie zamknięci w specjalnych ośrodkach ale często ludzie z ponadprzeciętnymi umiejętnościami - niestety praktycznie niewykorzystywanymi...
Jednak pomimo wszystkich tych zdolności nie są w stanie się śmiać, przytulać, okazywać uczuć czy nawiązywać kontaktów społecznych.

A wystarczy CHCIEĆ zrozumieć, bo zrozumienie jest kluczem do AKCEPTACJI...

Masz pytania? 
Skontaktuj się z NAMI... Wyjaśnimy nurtujące Cię zagadnienia...