.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: podsumowanie wydarzeń Centrum Chcemy Całego Życia działającego podczas X ogólnopolskiego Kongresu Kobiet w Łodzi / 16 - 17 czerwca 2018 r.


Cytując słowa wielkiego człowieka, Abrahama Lincolna: 

Prawdopodobieństwo, że może nie uda nam się w walce, nie powinno zniechęcać nas w wsparciu przyczyny tego, co uważamy za słuszne, 

chcielibyśmy podziękować i podsumować ten fantastyczny czas spędzony w Centrum Chcemy Całego Życia podczas X ogólnopolskiego Kongresu Kobiet w Łodzi... 

Podczas tego weekendu nasze Centrum Chcemy Całego Życia odwiedziło mnóstwo gości... 

Panele i warsztaty przyciągnęły spore grono zainteresowanych.

Dziękujemy wszystkim tym, którzy zechcieli z nami spędzić te dwa dni. Te przegadane godziny to nie oceniony zastrzyk energii i nikt nam tego nie odbierze....

Dziękujemy i do zobaczenia :-)