.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Centrum „Chcemy całego życia!” na X Kongresie Kobiet w Łodzi....16 i 17 czerwca 2018 r.

Gorąco Was zapraszamy na centrum „Chcemy całego życia!” podczas X ogólnopolskiego Kongresu Kobiet w Łodzi. Dużo się dzieje! Spotkajmy się, przedstawmy swoją perspektywę, podzielmy doświadczeniem i zaczerpnijmy pozytywnej energii!

W sobotę 16 czerwca odniesiemy się do strajków, porozmawiamy o edukacji włączającej naszych marzeń, o samostanowieniu i pokonywaniu barier, o sytuacji opiekunek i opiekunów, o przyszłości osób z niepełnosprawnościami i o tym, czego najbardziej nam brakuje w systemie wsparcia. Wieczorem czeka nas podwójna porcja doskonałej rozrywki – stand-up Aleksandry Petrus i Tomasza Biskupa.

W niedzielę 17 czerwca zapraszamy na warsztaty – o seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną i ze spektrum autyzmu, o przeciwdziałaniu przemocy wobec kobiet z niepełnosprawnością i o mądrym wspieraniu OzN.

Mamy dla Was też wystawy – jedynych w swoim rodzaju rysunków Oli Leśnik, piętnastoletniej artystki ze spektrum autyzmu oraz artystycznych fotografii Michała Awina i Maćka Furmaniaka.

Przy naszym stoisku w Parku Kobiet będziemy doradzać, wspierać, nagłaśniać ważne inicjatywy, spisywać Wasze postulaty.

Podobnie jak w ubiegłym roku, honorowy patronat nad centrum objął Rzecznik Praw Obywatelskich.

Wkrótce szczegółowy program wydarzeń. Do zobaczenia w Łodzi!

UWAGA: Udział w Kongresie Kobiet jest bezpłatny, ale wymaga rejestracji.

Zapewniamy tłumaczenie na język migowy.