.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Już niebawem.... finał kampanii Polska na Niebiesko


Moi drodzy przygotowania do finału cały czas trwają...

Łapiemy głębokich wdech i pędzimy dalej. Więcej szczegółów na facebooku

A ja przypominam...

Niedziela - 2 kwietnia 2017 r. - godzina 13.00
Finał kampanii 
Polska na Niebiesko
Hala Sportowa przy I LO im. T. Kościuszki
Łask, ul. MICKIEWICZA 1

ZAPRASZAMY !!!