.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Klub Rodziców JiM / Łask i Fundacja JiM zaprasza ...

Finał kampanii Polska na Niebiesko
z okazji
Światowego Dnia Świadomości Autyzmu
2 kwietnia 2017 r.

Jak co roku, i tym razem chcemy wspólnie sprawić, aby tego dnia cała Polska obchodziła go z nami. To kolejny finał kampanii Polska na Niebiesko, tym razem pod hasłem "Autyzm. Chcemy być sobą". Na całym świecie, w całej Polsce, również i w Łasku w wielu miejscach i instytucjach zapali się niebieskie światło. Chcemy tego dnia jak najwięcej rozmawiać o autyzmie, gdyż wiedza pozwala zrozumieć, a zrozumienie jest kluczem do akceptacji. Chcemy też bardzo jasno pokazać, że autyzm nie dyskwalifikuje, że da się z nim żyć, można być szczęśliwym mając dookoła wspaniałych ludzi i ich wsparcie. 

Z Twoją pomocą na pewno nam się uda !

Przyjdź, zapytaj i poznaj osoby z autyzmem i ich rodziców.

Nie bądź zielony w temacie autyzmu, bądź NIEBIESKI :-)