.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: wyróżnienie za działalność społeczną....

We wtorek - 16 stycznia 2018 roku - miałem zaszczyt uczestniczyć w Spotkaniu Noworocznym organizowanym przez Starostwo Powiatowe w Łasku. 
Podczas tej uroczystości spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, a mianowicie z rąk Pani Starosty Teresy Wesołowskiej otrzymałem wyróżnienie za działalność społeczną na terenie naszego powiatu i nie tylko.

Bardzo serdecznie dziękuję za to wyróżnienie. Serce się raduje na samą myśl o tym, że przez te lata działań i starań udało się zbudować coś tak potężnego. Nie byłoby to jednak możliwe bez współudziału grupy fantastycznych ludzi. Członków naszego Klubu Rodziców w Łasku. W tym miejscu chciałbym dodać, iż pomimo że to ja odebrałem to wyróżnienie, traktuję to jako wyróżnienie dla całej naszej społeczności klubowej.