.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Ojcem być... warsztat "Bliżej, pełna łączność" - coś dla facetów chcących udoskonalać swoje ojcostwo....

Chcesz być jeszcze lepszym ojcem?
Chcesz lepiej rozumieć potrzeby swojego niepełnosprawnego dziecka?
Chcesz poznać sekrety budowy ojcowskiego planu działania?

Znajome pytania.... 
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te i inne pytania  dołącz do nas 26 lutego... 
Może się okazać, że i dla Ciebie będzie to przełomowy dzień...

Ja tam będę... A Ty? Nie zwlekaj i pamiętaj, że każde dziecko dla właściwego rozwoju i szczęścia potrzebuje mamy i taty. DUMNEGO I SILNEGO TATY..


Warsztat skierowany do nas do ojców dzieci niepełnosprawnych.

Skąd pomysł na tego typu warsztat? A dlatego, że nasze ojcostwo jest specyficzne, bardziej wymagające. A prawda jest taka, że ojcowie zajęci innymi aktywnościami są częstokroć oddaleni emocjonalnie od swoich dzieci. 

I dlatego przy wsparciu Inicjatywy Tato.Net udało się zorganizować dedykowany tematyce ojcostwa warsztat.

Warsztat „Bliżej” ma na celu przekazanie metod pogłębiania relacji ojciec – dziecko. Zajęcia opierają się na czterech filarach efektywnego ojcostwa, do których zalicza się: zaangażowanie, stałość, znajomość dziecka i opiekuńczość.

Dlaczego warto zainwestować w swoje ojcostwo?Dzięki tym warsztatom:
• przekonasz się jak wielki wpływ mają ojcowie na swoje dzieci
• lepiej poznasz, co jest mocną, a co słabą stroną Twojego ojcowania,
• nauczysz się wdrażać w życie 4 podstawy dobrego ojcostwa: zaangażowanie, konsekwencja, znajomość, wychowanie,
• zobaczysz, które potrzeby swego dziecka zaspokajasz w sposób wystarczający, a nad zaspokojeniem których musisz jeszcze popracować,
• uzyskasz od innych ojców feedback (informację zwrotną) i odkryjesz tajemnicę dobrego kontaktu z dzieckiem,
• poznasz praktyczne metody budowy ojcowskiego planu działania.