.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Łask już w 99% gotowy to kolejnego finału kampanii Polska na Niebiesko...

Łask już w 99% gotowy to kolejnego finału kampanii Polska na Niebiesko. Serducho się raduje jak z roku na rok coraz więcej instytucji/firm włącza się do naszej akcji.
---
Nie pozostawaj w tyle. Dołącz do nas 2 kwietnia podczas obchodów Światowego Dnia Świadomości Autyzmu i pokaż, że Ty też nie oceniasz dzieci z autyzmem...
Hala Sportowa przy ZSP nr 2 w Łasku mieszcząca się przy ul. Warszawskiej 13 będzie punktem informacyjnym, w którym każdy uzyska odpowiedź na nurtujące pytania. Będą terapeuci, będą pracownicy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ale przede wszystkim będziemy MY rodzice dzieci z autyzmem.
---
2 kwietnia... sobota... od godziny 11.00 - ZAPRASZAM :-).... (czytaj dalej)