.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: spotkanie rocznicowo - warsztatowe...

Diagnoza - AUTYZM !!! Wiadomość taka może być wielkim szokiem dla rodziców. Zaburzenia rozwojowe dziecka wpływają bowiem na życie całej rodziny. Liczy się więc wspólna praca i pogłębianie więzi jej członków, bo to buduje poczucie bezpieczeństwa i zaufanie.


Dlatego też proponuje warsztat, który pomoże znaleźć swoje miejsce w życiu naszego dziecka...


Ale nie tylko ze względu na warsztat będzie to ważne i wyjątkowe spotkanie. Nasz Klub kończy 14 grudnia roczek....

Klikając na link powyżej poznasz szczegóły... :-)