.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Pozytywna Manifestacja Marzeń.....

Są różne manifestacje. O podwyżki, o miejsca pracy, o prawa zwierząt… 

A my zapraszamy Was na POZYTYWNĄ MANIFESTACJĘ MARZEŃ rodziców dzieci z autyzmem.


Dziś, godzina 12.00, pl. Grzybowski w Warszawie



Chcemy opowiedzieć całemu światu o wyjątkowych marzeniach rodziców dzieci z autyzmem. Chcemy pokazać jak wiele jest takich marzeń. I jak Nas wielu – wspaniałych rodziców i opiekunów dzieci z autyzmem. Chcemy wspólnie poszukać Aniołów, które pomogą spełnić te marzenia. Dlatego już dziś, 5 listopada widzimy się w Warszawie! Tam, podczas POZYTYWNEJ MANIFESTACJI MARZEŃ, każdy będzie mógł napisać swoje marzenie związane z Naszym dzieckiem, pokazać je całemu światu i wypowiedzieć je naprawdę głośno.

Dlatego prosimy Was: zabierzcie swoje dzieci, zabierzcie babcie i dziadków, ciocie i wujków i, co najważniejsze, zabierzcie moc pozytywnej energii na POZYTYWNĄ MANIFESTACJĘ MARZEŃ!


Do zobaczenia!