.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: 10 rzeczy, które chciałoby Ci powiedzieć dziecko z autyzmem...


w pigułce... 


Każde dziecko codziennie rozwija się i zaskakuje, tak samo dziecko, które ma autyzm. Autyzm jest jedną z całego zestawu unikalnych cech. Dziecko z autyzmem to przede wszystkim dziecko z oryginalnymi pomysłami na co dzień, talentami, temperamentem i potrzebami. Nikt z nas nie lubi być oceniony i zaszufladkowany do kategorii....

zapraszam do lektury....