.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: podsumowanie obchodów Światowego Dnia Świadomości Autyzmu w Łasku - 2 kwietnia 2015 r.

obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu w Łasku
Emocje opadły, podsumowania czas zacząć. 
Chciałbym podziękować wszystkim i każdemu z osobna zaangażowanym w organizację i przebieg obchodów Światowego Dnia Świadomości Autyzmu w Łasku.
Dziękuję wszystkim instytujom/firmom, które tego dnia postanowiły być z nami i świecić dla dzieci z autyzmem.
A w szczególności:
Annie Marze za pomoc w prowadzeniu imprezy,
Wojtkowi Łuszczykiewiczowi za to, że to mroźne popołudnie chciał spędzić z Nami,
Tomaszowi Markiewiczowi, Leszkowi Tadychowi, Dawidowi Krysiakowi za pomoc w przygotowaniach do dzisiejszych obchodów,
Panu Krzysztofowi Ziętali i Pani Beacie Miksie oraz całej kadrze Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Łasku za udział w imprezie,
Przemysławowi Urbanowi za oprawę dzwiękową,
Katarzynie Ruman i Łukaszowi Jakubczakowi za profesjonalne udokumentowanie eventu fantastycznymi zdjęciami,
oraz Pani Katarzynie Staśkowskiej - rzecznik KPP w Łasku, strażakom z KPPSP w Łasku, Piotrkowi Peljakowi wraz z ekipą za pokaz sprzętu terenowego w postaci kładów przeprawowych (tak to się chyba fachowo nazywa),
Panu Markowi Krawczykowi - wicestaroście Łasku, Pani Beacie Mielczarek - sekretarz gminy Łask,
Panu Andrzejowi Owczarkowi - senatorowi RP za spędzony z Nami czas,
oraz wszytkim gościom których nie wymieniłem.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję