.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: JiM boxy rozdane....

Polska na Niebiesko

Centrum Medyczne GEMINI już rozbłyska kolorem niebieskim...

Pani Izo (co dla niektórych ciociu Izu :-) ) KOCHAMY PANIĄ !!!!





Dla Urzędu Miasta w Łasku również ogromne podziękowania za zaangażowanie :-)




Ale firm/instytucji/budynków świecących z nami na niebiesko dla dzieci z autyzmem jest dużo więcej:
  1.  Urząd Miejski w Łasku
  2.  Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łasku
  3. Komenda Powiatowa Policji w Łasku
  4. Centrum Medyczne GEMINI z Łasku
  5. Środowiskowy Dom Samopomocy w Łasku
  6. Hurtownia Elektryczna AMPER z Łasku
  7. BK Business Krzysztof Białkowski z Łasku
  8. Starostwo Powiatowe w Łasku
  9. 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku