.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Klub Rodzica AutyzmHELP/Łask - PODSUMOWANIE....

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE - 02 grudnia 2014 r.

PODSUMOWANIE:
Moi kochani spotkanie dobiegło końca.
Mam naprawdę świetnych rodziców w Łasku,
ale i Pabianice nie pozostają w tyle - Dorota świetnie ten teren reprezentuje :-)
Myślę, że temat inauguracji został wyczerpany do granic możliwości, zaangażowanie rodziców w to przedsięwzięcie jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, iż to co robimy ma naprawdę ogromne znaczenie i głęboki sens.

DO ZOBACZENIA NA INAUGURACJI