.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Przedstawiciele fundacji JiM spotkali się z Prezydent Łodzi


Moi drodzy,

W dniu dzisiejszym Prezes Fundacji JiM Tomasz Michałowicz w towarzystwie przedstawicieli rodziców dzieci autystycznych spotkali się z Prezydent Łodzi - Panią Hanną Zdanowską.

Podczas spotkania przekazali Pani Prezydent petycję "Dzieci potrzebują JiM. którą podpisało - uwaga!!! 5000 (PIĘĆ TYSIĘCY!!!) osób. 

Pani Prezydent zapewniła o obiektywnym wyjaśnieniu sprawy subwencji oświatowej.

Chciałbym z tego miejsca serdecznie podziękować wszystkim 5000 osobom, które podpisały petycję. Wasz podpis wart jest 1,5 mln zł.

Będę Was informował na bieżąco o kolejnych krokach i decyzjach w tej sprawie.

DZIĘKUJE ŻE JESTEŚCIE Z NAMI