.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: Jasiek w szkole - cz.I



Postanowiłem stworzyć taki dział na naszym blogu jak wpisy z przebiegu nauki Jaśka w szkole, będą się tutaj pojawiały ciekawostki z życia szkolnego Janka

Jak do tej pory - żeby nie zapeszyć - Jasiek bardzo dobrze odnalazł się w nowej rzeczywistości.

Jego konikiem a zarazem ulubionym zajęciem jest nauka pisania i język angielski (nawet teraz jak to piszę to Jasiek siedzi przed komputerem u siebie i uczy się angielskiego)