.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

X Festiwal Zaczarowanej Piosenki im. Marka Grechuty właśnie się zakończył

10 Festiwal Zaczarowanej Piosenki im. Marka Grechuty na krakowskim rynku


koncert własnie się zakończył.....

Anna Dymna, Zbigniew Zamachowaki z córka, Ewa Bem, Mela Koteluk, Ania Rusowicz, Marek Piekarczyk, Mietek Szcześniak, Ernest Staniaszek, Ewa Blaszczyk, Urszula Dudziak, Agata Passent, Krystyna Prońko, Jestyna Steczkowska, Magda Umer, Zbigniew Preisner, Jacek Cygan, Jan Kanty Pawluśkiewicz i wiele innych wspaniałych osób zaangażowanych w to przedsięwzięcie

koncert w tym roku odbył się pod patronatem Małżonki Prezydenta RP, Anny Komorowskiej
Prowadzący I część koncertu: Anna Dymna, Bronia Zamachowska oraz Zbigniew Zamachowski

Jury Festiwalu

Opiekun artystyczny Festiwalu: Irena Santor
Aleksandra Orłowska i Ewa Bem

Amelia Dubanowska i Marek Piekarczyk

Anna Kłos i Ernest Staniaszek

Julia Bagińska i Ania Rusowicz

Alicja Grzybicka i Mietek Szcześniak

Krzysztof Duda i Mela Koteluk


Goście specjalni Festiwalu
Prowadzący II część koncertu

Natalia Smogulecka i Ewa Bem

Natalia Modzelewska i Ania Rusowicz

Patrycja Nocuń i Marek Piekarczyk

a teraz do domu.......... długa droga.............

ale czego nie robi się dla tego klimatu i dla tych ludzi