.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

fotorelacja z 3 pikniku rodzinnego w SOSW w Łasku

zakończył się 3 piknik rodzinny w SOSW w Łasku,

















imprezę uważam za udaną pomimo faktu iż pogoda nas nie rozpieszczała - ale nie ma co narzekać,

wśród zaproszonych gości znajdowali się Przewodniczący Rady Powiatu w Łasku - Pan Andrzej Banaszczyk oraz Kierownik PCPR Łask - Pan Marian Przybylski,

na zaproszenie odpowiedzieli również amerykańscy żołnierze stacjonujący w 32 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku,





odbyło się również wręczenie nagród laureatom konkursu plastycznego "AUTYZM - TAK TO WIDZĘ", uczestnikami konkursu byli uczniowie okolicznych szkół,





wszystkim laureatom składam ogromne gratulacje,

wygospodarowałem również kącik jako punkt informacyjny - AUTYZM, szczególnie ucieszył mnie fakt dużego zainteresowania autyzmem amerykańskich żołnierzy,




była karuzela, były trampoliny, basen z piłkami, były konie, wystawa drapieżnych ptaków,

był grill, domowe wypieki przygotowane przez mamy naszych dzieciaków - mmmm.... pycha :-))





piknik nie mógł się obejść bez tradycyjnej grochówki która również cieszyła się ogromnym powodzeniem,

wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie tej edycji pikniku serdecznie dziękuję,

a na zakończenie kilka fotek Jaśka.........