.

Proszę, nie nazywajcie mnie autystycznym dzieckiem, jestem po prostu dzieckiem... z autyzmem. Autyzm to nie choroba to zaburzenie, nie można się nim zarazić. Nie jest jak przeziębienie, nie można go "złapać". Autyzm to coś z czym żyję, będę go mieć przez całe życie. To tylko część mnie, taki jestem. Po prostu traktujcie mnie jak każde inne dziecko i pomagajcie kiedy proszę o pomoc. To ja - Jasiek Podedworny. Zapraszam do mojego świata...

AKTUALNOŚCI: zostań ANIOŁEM naszych dzieci....

Autyzm to już duży problem społeczny.

Diagnozowany już u 1 dziecka na 100 każdego roku dotyka tysiące rodzin z całej Polski. Dzieci dotknięte autyzmem najczęściej nie mają szans na samodzielne i zwyczajne życie. Ich rodziny także. Potrzebują stałej pomocy, opieki i terapii.

Dać im szanse na zmianę ich życia. Twoja pomoc sprawi też, że będziemy mogli pomóc kolejnym dzieciom.



Bądź Aniołem dzieci z autyzmem.

Wyślij ANIOŁ pod 71601 i pomagaj regularnie.